شهر باران

جهت پیگیری مطالب به www.paeeez.ir مراجعه کنید.

شهر باران

جهت پیگیری مطالب به www.paeeez.ir مراجعه کنید.

دل گرمی لحظه های سرد

با رویـش این گل دوبـاره، صحرای دل همچون گلستان می شود
زمستان قلب سرد من هم این چـنین، همچون بهاران می شود

آنگونه که سزاوار است
امشب را تا صبح
دست نیایش به آسمان خواهم برد
آنکس که اکنون مرا به
دست فراموشی سپرده را فریاد خواهم کرد
و برای شادمانی و جاودانگیش دعا خواهم نمود
سپیده دم این شب برای من بسیار مقدس و گرامی است
لحظه ای که خورشید با نور طلایی خود
پرده سیاه شب را میدرد
لحظه آغاز سالروز رویش دوباره گلی است
که بسیار با عطرش معطوفم نه با رنگش
به درستی می دانم که دگر باغ رویش را نخواهم دید
از گلستان لبش گلی نخوام چید
اما گل من هرگز نخواهد خشکید
چرا که امشب را تا صبح
به آب دیدگانم آبیاریش خواهم کرد٬
دل نوشته هایم مکرر یاد این گل است
برای آنان که با دل من پیوند دارند
شاید که گفتنش ملال آور باشد
ولی برای من دل گرمی است
دل گرمی لحظه های سرد من
پس همچنان می نویسم
برای آنکس که سنگی به شیشه قلبم زد
و البته برای دل پاک و تنها مانده ام
چرا که شاید دمی را آرام گیرد. باشد که همین امشب
آری همین امشب را بی خبر
آنگه در خواب ناز رویا می بینی
پاورچین پاورچین بدان سان که مزاحم نباشم
به داخل قلبت رخنه خواهم نمود
و قلب خاک خورده ام را
از میان همهء قلب هایی که
روی طاقچه به نمایش گذاشته ای اعاده خواهم کرد
و در آن زمان که رویای شیرینت پایان یافت
و با ترس از خواب باز پس آمدی
هراسان مرا جستجو خواهی کرد
و در کوچه باغ های این دیار غبار آلود
با دنبال من خواهی گشت
ولی افسوس که من دیگر رفته ام
برای همیشه
در این لحظات باقی
به فکر چاره ای باش که تنها تو گره گشایی
پس بشتاب و باری دیگر
پا بر روی چشمانم بگذار که وقت تنگ است
آری امشب را چاره ساز باش که فردا دیر است
چرا که من فردا رفته ام
اما رویای بازگشتنت
تا همیشه برای من دل گرمی است
دل گرمی لحظه های سرد من...

نظرات 7 + ارسال نظر
سولماز چهارشنبه 17 مرداد 1386 ساعت 09:51 http://www.antianjoman.blogsky.com

سلام محمد عزیز
خوبی ممنونم که به یادم بودی
واقعا خوشحالم کردی
موفق باشی گلم

امید داشتن همیشه به ادم دلگرمی میده...

فایزه چهارشنبه 17 مرداد 1386 ساعت 12:13 http://www.lov3.blogfa.com

سلامممممممممممممممممم
خیلییییییییییی زیباااااااااااااااااا نوشتیییییییییییی
مرسی که بهم خبر دادی
بابای تا بعدددددددددددد

ملودی عشق سه‌شنبه 21 اسفند 1386 ساعت 20:20 http://the-melody-of-love.blogsky.com/

خوندن این نوشته باعث شد
اشک تو چشمام حلقه بزنه
و یاد خاطراطی بیفتم
که گرچه تلخن
اما برای من زیبان
شاید برای این که هنوز ته دلم امید دارم
اون گل را دوباره لمس کنم
هنوز امید وارم به این که

قلب خاک خورده ام را
از میان همهء قلب هایی که
روی طاقچه به نمایش گذاشته ای اعاده خواهم کرد

و می دونم روزی میاد که

هراسان مرا جستجو خواهی کرد
و در کوچه باغ های این دیار غبار آلود
با دنبال من خواهی گشت

و هنوز می ترسم زمانی برگرده که
من نباشم

ملودی عشق سه‌شنبه 21 اسفند 1386 ساعت 20:23 http://the-melody-of-love.blogsky.com/

این متن منو یاد یه شعر انداخت

از Chriss De Burge

من عاشق این خواننده ام

حس عجیبی تو صداشه

بیش از حد واقعی

متنشو برات می فرستم

و اگه آهنگشم خواستی بگو برات میل کنم

راستش من عاشق این آهنگم

گرچه مدت هاست بهش گوش ندادم

چون هر بار این کارو می کنم

گریه ام می گیره

ملودی عشق سه‌شنبه 21 اسفند 1386 ساعت 20:24 http://just-melody.blogsky.com/

A Rainy Night in Paris


From At the End of a Perfect Day
Year Released: 1977
Playing Time: 3:25


It's a rainy night in Paris,
And the harbour lights are low.
He must leave his love in Paris
Before the winter snow;

On a lonely street in Paris
He held her close to say,
"We'll meet again in Paris
When there are flowers on the Champs-Elysees."

"How long" she said "How long,
And will your love be strong,
When you're across the sea,
Will your heart remember me?..."

Then she gave him words to turn to,
When the winter nights were long,
"Nous serons encore amoureux
Avec les couleurs du printemps..."

"And then" she said "And then,
Our love will grow again."
Ah but in her eyes he sees
Her words of love are only words to please...

And now the lights of Paris
Grow dim and fade away,
And I know by the light of Paris
I will never see her again...

Fati JOOOON شنبه 19 اردیبهشت 1388 ساعت 12:58 http://nasleman.net

بگو نسل ما کجا رفت؟
نسلی که اومد بباره!
نسلی که از آیینه رد شد، بی صدا به یک اشاره!
نسلی که می خواست زمینُ توی آسمون بکاره!
حتا آسمونش امروز، توی قابی از حصاره!

دوست عزیز سلام
به روزم . . . و منتظر حضور سبزت
WWW.NasleMan.NET

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد