شهر باران

جهت پیگیری مطالب به www.paeeez.ir مراجعه کنید.

شهر باران

جهت پیگیری مطالب به www.paeeez.ir مراجعه کنید.

اولین نگاه

از اولین باری که دیدم تو رو ای وای
ریشه زدی تو قلبم عاشق شدم انگار
من میدونم که خوب میدونی با تو هستم
دوست دارم عاشقتم تو رو می پرستم
ای عشق زیبای من بیا به دنیای من
بیا بشو همسفر با قلب تنهای من
ای گل رعنای من بشو تو همراه من
بیا بشو مرهم این دل تنهای من
اگر بگی باهام بخون باهات می خونم
اما بدون تا آخرش باهات می مونم
دلم می خواد تو زندگیم فقط تو باشی
عاشق قلب و مرهم دلم تو باشی
ای عشق زیبای من بیا به دنیای من
بیا بشو همسفر با قلب تنهای من
ای گل رعنای من بشو تو همراه من
بیا بشو مرهم این دل تنهای من
خوب میدونی تو زندگیم فقط تو هستی
پیمان شادی رو به قلب من تو بستی
از اول قلبم گشتم تا به هر جا
مث تو ندیدم ولی من دختر زیبا
ای عشق زیبای من بیا به دنیای من
بیا بشو همسفر با قلب تنهای من
ای گل رعنای من بشو تو همراه من
بیا بشو مرهم این دل تنهای من
قصر طلا از عشقمون برات می سازم
دوست دارم عزیز من ای عشق نازم
دوست دارم دوست دارم برای همیشه
زندگی کردن که بدون تو نمی شه
ای عشق زیبای من بیا به دنیای من
بیا بشو همسفر با قلب تنهای من
ای گل رعنای من بشو تو همراه من
بیا بشو مرهم این دل تنهای من
از اولین باری که دیدم تو رو ای وای
ریشه زدی تو قلبم عاشق شدم انگار
من میدونم که خوب میدونی با تو هستم
دوست دارم عاشقتم تو رو می پرستم
ای عشق زیبای من بیا به دنیای من
بیا بشو همسفر با قلب تنهای من
ای گل رعنای من بشو تو همراه من
بیا بشو مرهم این دل تنهای من
فقط می خوام برای تو آواز بخونم
تا آخر زندگی ای عزیز جونم
این رو بدون که زنده ام من به هوایت
یه روز میام این رو می گم من با شهامت
ای عشق زیبای من بیا به دنیای من
بیا بشو همسفر با قلب تنهای من
ای گل رعنای من بشو تو همراه من
بیا بشو مرهم این دل تنهای من
از اولین باری که دیدم تو رو ای وای
ریشه زدی تو قلبم عاشق شدم انگار
این رو بدون که زنده ام من به هوایت
یه روز میام این رو می گم من با شهامت
نظرات 3 + ارسال نظر
سمانه اسحاقی شنبه 13 بهمن 1386 ساعت 07:55 http://samaram.blogsky.com

شعر پست قبلی بسیار زیبا بود
یا علی

امید دوشنبه 15 بهمن 1386 ساعت 12:26 http://www.i4you4me.blogfa.com

سلام
خوبب؟
وبلاگ قشنگی داری
من قبلا هم امده بودم به وبلاگت
مرد باران امیدوارم آسمون دلت برای گلی که توی دلت هست همیشه آفتابی باشه

سلام
خوبی ؟؟؟
سر نمیزنی بی وفا!!!!!!
من آپیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد