شهر باران

جهت پیگیری مطالب به www.paeeez.ir مراجعه کنید.

شهر باران

جهت پیگیری مطالب به www.paeeez.ir مراجعه کنید.

باز باران...

باز باران!
نه نگویید با ترانه!

می سرایم این ترانه جور دیگر:
باز باران بی ترانه٬
دانه دانه میخورد بر بام خانه٬

یادم آید روز باران٬
پا به پای بغض سنگین٬
تلخ و غمگین٬
دل شکسته٬
اشک ریزان٬
عاشقی سر خورده بودم٬
میدریدم قلب خود را٬
دور میگشتی تو از من٬
با دو چشم خیس و گریان٬
میشنیدم از دل خود این نوای کودکانه٬
پر بهانه٬
زود بر گردی به خانه٬
یادت آید؟ هستی من!

آن دل تو جار میزد٬ این ترانه باز باران،
باز میگردم به خانه...

منبع: نمیدونم...

نظرات 3 + ارسال نظر
الناز جمعه 26 مهر 1387 ساعت 21:04 http://www.sarzamine-yakhi.blogsky.com

سلام ممنون که سر زدی شعر زیبایی بود

دوست دارم یکشنبه 28 مهر 1387 ساعت 11:35

سلام
نگو که چقدر پررو هستم
اخه من بدون تو نمیتونم
دیروز یک کتاب گرفتم و تا الان ۴۰ صفحه خوندم
جهان هلوگرافیک.
محمد نمیخوای با من حرف بزنی نمیخوای به من سر بزنی
هر روز به وبم سر میزنم تا شاید ازت خبری بشه
نگرانتم
تو ...
دوست دارم

نسملن چهارشنبه 29 آبان 1387 ساعت 16:48 http://tabassomeman.blogfa.com

شعرات عالین میتونم ازت خواهش کنم با من همکاری کنی؟
البته خیلی ممنون میشم
یه هفته دیگه بهت سر میزنم لطفا جوابم و بده
وبلاگم تازه ی تازه است هیچی توش نداره بهش نخندیا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد