شهر باران

جهت پیگیری مطالب به www.paeeez.ir مراجعه کنید.

شهر باران

جهت پیگیری مطالب به www.paeeez.ir مراجعه کنید.

نوای دلنواز

صدایی٬
از دور دست‌ها مرا فرا می‌خواند٬
و با جاذبه‌ای مهیب٬
به سوی خود می‌کشد،
صدایی نا آشنا اما٬
با احساسی هوس انگیز،
چیست؟
باز هم رویایی دیگر؟
رویا کافیست،
کمی حقیقت می‌خواهم،
برو ای احساس شیرین وحشتناک،
تو هم طنین صدای٬
دختر هرزه‌ای بیش نیستی!

نظرات 3 + ارسال نظر
شهرزاد دوشنبه 6 آبان 1387 ساعت 06:41 http://se-pidar.blogsky.com

هیچ صدایی در خاطره زمان گم نمی‌شود
انگار همیشه سخن این است
"تنها صداست که می‌ماند!!"
و کاش ای کاش ای کاش
"عشق را زبان سخن بود!"


گلنوش دوشنبه 6 آبان 1387 ساعت 14:44 http://www.azzelattaezat.blogfa.com

سلام دوست عزیز وبلاگ قشنگی داری

خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم

منتظر حضور سبز شما هستم

دوست دارم سه‌شنبه 7 آبان 1387 ساعت 11:22

محمدم
من یک دختر هرزه بودم؟
محمد تو تنها مرد زندگی من بودی و هستی ولی...
من واقعا اینی بودم که میگی؟
اگه اینطور بودم منو ببخش
ولی تو واقعا یک مرد بودی
حاظرم قسم بخورم که تنها مرد واقعی زندگی من تو بودی.
همیشه دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد